Research, intelligens og suveræn kommunikation med brugerengagement.

Sådan hjælper EyeAds din virksomheds mod et højere niveau af PR outreach og online fællesskab.

Samtalen om dine produkter og servicer er allerede i gang

Overalt sammensætter folk tweets, liker indhold på Facebook og kommenterer på YouTube-videoer og blogindlæg, alt sammen relateret til din virksomhed.

  • Hvor er det muligt at finde disse aktiviteter?
  • Hvordan kan du holde styr på alle disse samtaler?
  • Får du fordelagtige anmeldelser eller skadelig kritik?

Få alle svarene hos Eyeads, når vi sørger for at få dine sociale medier ordentlig på plads og giver dig hjælp med information omkring:

  • Din virksomheds rolle og muligheder på de sociale medier
  • Eksisterende aktiviteter vedrørende dit indhold
  • Tilpasset plan for din markedsføring på de sociale medier

GUIDE TIL DE SOCIALE MEDIER FOR KOMPLEKSE SYSTEMER

Komplekse organisationer eller systemer, er eksempelvis sundhedsorganisationer, offentlige biblioteker, lufthavne, offentlige transportsystemer, regeringskontorer, universiteter og enhver anden organisation med flere publikummer, mål og budskaber. Disse organisationer har tusinde af ansatte, flere lokationer og forskellige produkter eller serviceretninger. Organisationerne har ofte adskillige tilstedeværelser på de sociale medier, som ikke er koordineret eller organiseret, og derfor efterlades usammenhængende. I nogle tilfælde har disse instanser endda helt undgået de sociale medier, idet potentialet i dem ikke er blevet indset.

For eksempel er det ikke unormalt for en afdeling af et system eller organisation at have dens egen markedsførte Facebookside. Den side bruges til at fremme nyheder inden for denne specifikke afdeling og reklamere for begivenheder på afdelingens lokation, men muligvis også generelt for organisationen. Når siden ikke håndteres med en sammenhængende plan for alle afdelinger, kan flere problemer opstå. Først og fremmest bliver det sociale medie ikke udnyttet til organisationens fordel, da organisationens fulde potentiale ikke kan nærmes, når den vigtige relation mellem afdelingerne ikke fremhæves, og derved ikke øger forbindelse, pålidelighed og trafik. Derudover kan modsigelser let opstå, idet afdelingernes sider administreres af forskellige grupper og hurtigt kan forvirre medlemmer, forbrugere og kunder.

EyeAds sørger for en stærk og sammenhængende online tilstedeværelse for din organisation på de sociale medier, så dit komplekse system bliver forenet.

Se den sociale intelligens FAQ nedenunder for andre typiske spørgsmål og overvejelser.

SAMMENSÆT STRATEGIER MED SOCIALE DATA

EyeAds’ research-evner giver din organisation mulighed for at:

  • Få brugbar indsigt og professionel planlægning
  • Modtage rapporteringer omkring din virksomheds fremskridt på de sociale medier
  • Opdage nye områder og muligheder for dit kundesegment
  • Få rådgivning om nye måder at skabe forbindelse til dem

Inden for de sociale medier i erhvervslivet, bliver ordene vejledning og strategi hyppigt brugt, men her er planlægning et endnu vigtigere ord og fokuspunkt. Før en strategi overhovedet kan blive sammensat, skal en hel del grundlæggende spørgsmål først besvares, som naturligvis er individuelle og afhængige af hver virksomhed eller det enkelte system eller organisation.

Skab en sammenhængende strategi af din virksomheds sociale medier i samarbejde med os. LAD OS VÆRE SOCIALE

SOCIAL INTELLIGENS FAQ

  • Skal hver del af din organisation have dens egne sider på sociale medier?
  • Ønsker du en samlet tilstedeværelse på de sociale medier, som repræsenterer alle dine afdelinger?
  • Hvilke sociale medier bør du gå efter?
  • Hvem skal være ansvarlig for at håndtere opdateringer?
  • Hvilke samtaleemner vil få dine publikummer til at skabe samtale?
  • Hvem er i dit kundesegment og hvem er dine fortalere i øjeblikket?
  • Hvilke retningslinjer vil du følge?
  • Hvem bør du sammenligne dine sociale medier med?
  • Findes der andre sociale medie end Facebook, Twitter, Instagram, YouTube og Pinterest, som du bør overveje at benytte dig af?
  • Hvordan har du tænkt dig at håndtere en eventuel krise på de sociale medier?

Gør brug af disse overvejelser, når du skal spore dig ind på hensigten med din virksomheds sociale medier og forme den rette strategi for din virksomheds sociale medier.

Med svarene til disse spørgsmål, er du nærmere at finde ud af hvad din virksomhed skal bruge de sociale medier til og hvad de kan betyde for din virksomhed og dens resultater.

SKAB DIN STRATEGI MED OS