Med en undersøgelse af konverteringstragten på din hjemmeside, kan du få hjælp til:
- Fastlæggelse de metrics, der bruges til at måle lead-kvalitet
- Øgning af konverteringsrater
- Større brugerengagement fra den allerede eksisterende trafik
TROVÆRDIGHED
Ved at mindske brugeruro og -forvirring på din hjemmeside, forøger du både troværdigheden af dit produkt og pålideligheden til din virksomhed. Det er naturligvis en fordel for både din virksomhed og for kunderne, når din hjemmeside er ligetil i kommunikation og navigering. Ved at bruge et tydeligt sprog og vise dine intentioner, samtidig med at have en brugervenlig opsætning, så kunderne kan finde rundt på din hjemmeside, undgår du ubehagelige brugeroplevelser og eliminerer brugerfrustrationer. Optimering af dine konverteringer medfører:
- Registrering og eliminering af dele på dit website, som frustrerer eller forvirrer dine brugere
- Analysering af hvert trin af den fulddækkende konverteringstragt for at fjerne eventuelle stopklodser
- Regelmæssig undersøgelse og tilpasning for at opnå yderligere forberedelser