Har du styr på din data?

Google Analytics er uundværligt, når du skal undersøge forholdene for din virksomhed og ønsker at optimere dem. I dag oplever mange virksomheder dog dårligere resultater på deres website end forventet, af den simple grund, at de ligger inde med dataproblemer som sinker ydeevnen. Google Analytics kan give din virksomhed de bedste vilkår at vokse i, hvis du blot bruger systemet korrekt.

De typiske årsager til dataproblemer i forbindelse med Google Analytics

  • Forældet eller fejlagtig placeret sporingskode
  • Fejlagtigt tilskrevet eller kunstigt påvirket data som følge af forkert tilpasset sporingskode
  • Ikke formået at udnytte vigtige funktioner, såsom brugerdefinerede segmenter eller hændelsessporing
  • Ukorrekt sporing af markedsføringskampagner
  • Fejlslået i at bruge indstillinger ved dataoprydning.

EYEADS’ TILGANG TIL ANALYTICS

OPTIMIZATION

Alle kilder samlet og organiseret i sammenhængende rapporter

HANDLING

Strategi fra den virkelige verden, dannet af visualisering og vejledning

INTEGRITET

Rent data er pålideligt data

Datavisualisering

Marketingschefer behøver ikke at være ekspert på data for at kunne træffe beslutninger baseret på data. Datavisualisering giver dem mulighed for at skabe et omfattende billede for brugeradfærden, som opleves på deres website.

EyeAds finder mønstre i rige mængder data og udnytter denne indsigt i markedsføringskampagner, så din virksomhed oplever flere konverteringer og deraf større omsætning.

Få din marketingsdirektør til at elske data. STYRKEN AF DATA

Raffinering

Raffinering er EyeAds’ opryddende revideringsservice for Google Analytics, der bruges til troværdighed og optimering af data og er dækker over de to første trin af EeAds’ analyseproces på fire trin.  De fire trin som tilgang til dataraffinering inkluderer:

Begyndelsesrevidering

Herunder dybdegående diskussioner om virksomhedsmål og Google Analytics-undersøgelse

Anbefalinger

Her kortlægges ethvert problem, dets betydning og dets årsager samt hvordan det kan rettes

Implementering

Inkluderer hjemmeside, Google Analytics-justeringer (inkluderer ikke kampagne URL-tagging)

Genrevidering og bekræftelse

Gennemgang og kvalitetstjek for endelige justeringer (hvis nødvendigt)

Er du klar til at skabe integritet og sammenhæng i din virksomheds data? Kontakt os nu

UKORREKT DATA GIVER DÅRLIGE RESULTATER

Det kan have enorme konsekvenser for din virksomheds website, hvis du baserer dine afgørelser og beslutninger på ukorrekt data, som blandt andet kan medføre:

  • Uvidende markedsføringsbeslutninger
  • Fejlvurderet budgetter
  • Mistet sporinger på hjemmesidebesøg
  • Ukorrekte konverteringsrater
  • Mistet eventuelle omsætningsmuligheder

Ukorrekt data = Uinformeret Markedsføringsafgørelser UNDGÅ UKORREKT DATA MED OS